Klik op deze regel om je aan te melden als supporter

In de Bio Manege hebben kids met een handicap de mogelijkheid om paard te rijden. De Bio Manege (onderdeel van het Bio Vakantieoord) is gevestigd in Arnhem, tegenover sportcentrum Papendal. Voor geestelijke en lichamelijke gezondheid.
Dankzij de speciaal opgeleide instructeurs en vrijwilligers en de vele hulpmiddelen is het voor hen mogelijk te werken aan hun geestelijke en lichamelijke gezondheid. Je begrijpt dat de kosten om de manege draaiende te houden betaald moeten worden en hoog zijn.

Specifieke aankopen betaald voor de Bio Manege Kids. Kijk hier naar de TV Gelderland presentatie van de Bio Manege.

Vandaar dat de Lionsclub Arnhem Arentheem het project Support de Bio Manege Kids is gestart om 1000 supporters, ad €15,-- per jaar, te werven. Met de opbrengst kunnen specifieke aankopen voor de manege worden betaald. Stichting Het Gehandicapte Kind vermeerdert jaarlijks de opbrengst met 25%. Als elke supporter weer vijf supporters aanbrengt is het doel binnen handbereik.

dankjewel en tot ziens