Spaar DE-koffiepunten voor de voedselbank

1. Maak enveloppen met 1000 punten.
2. Stuur of breng naar:
    Lions DE-koffiepunten
    Den Heuvel 108, 6881 VH Velp gld
3. We kunnen de punten ook komen ophalen.
4. Bel 06 53 255 638 voor ophalen en info.

Hoe werkt het!

Cliënten van de Voedselbank zijn blij met de pakken koffie die zij, door het sparen van de DE-punten, krijgen van vele particulieren en bedrijven. Veel Lionsclubs in Nederland hebben er een 'project' van gemaakt, zodat elk jaar weer, koffie in de schappen staat van de Voedselbank. Landelijk zijn de getallen gemiddeld: 65 miljoen punten en 136.000 pakken koffie.
De Voedselbanken steunen de Lionsclubs met het inzamelen, gezien de precaire situatie waarin cliënten verzeild zijn geraakt. Koffie is een zeldzaam product voor voedselbanken. Doordat het een lange houdbaarheid heeft, wordt het vrijwel nooit aan de voedselbanken aangeboden. Met deze actie is er koffie voor alle cliënten van de voedselbank.

Onze club verzameld al vele jaren de punten. Dat doen we bij supermarkten van ca 7 tot 24 december en verder het jaar door bij particulieren en bedrijven. In de supermarkten staan grote kartonnen dozen waarin men de punten (graag in bundels of enveloppen van 1000 punten) kan deponeren. Elk jaar worden in Arnhem ongeveer 675.000 punten opgehaald, goed voor ca. 1500 pakken koffie, inclusief de bonus die koffieproducent DE er boven op doet. Maar we verzamelen ook het hele jaar door!

Het hele jaar sparen!

Spaar ook met ons mee en breng of stuur je DE-punten, in bundels of enveloppen van 1000 punten, naar: LIONS DE-KOFFIEPUNTEN, DEN HEUVEL 108, 6881 VH VELP. We kunnen de punten ook bij je komen ophalen. Bel 06 53 25 56 38. Bij voorbaat dank voor je deelname.

Nederlandse Lionsclubs slaan de handen ineen. Doe mee en wordt ook Lions DE-Punten ambassadeur.
Wordt DE-ambassadeur. Hoe werkt dat? Als DE-ambassadeur nodig je iedereen in je omgeving uit om de punten te sparen. Wij hebben speciale informatie-kaartjes gemaakt, waardoor men direct begrijpt wat de bedoeling is (die krijg je thuis). Ook hang je kaartjes op in supermarkten en mededelingsborden in de hal van bijvoorbeeld een appartementencomplex. Hoe meer mensen van deze aktie weten, des te meer punten en dus koffie er is voor de cliënten van de Voedselbank.