14/12/2022

De bijeenkomst van dinsdag 13-12-2022 was een wat bijzondere. Zo hadden wij uitgenodigd de zone voorzitter van LC Arnhem, Aart Pastoor. Hij hield een betoog over o.m. samenwerking tussen de Arnhemse clubs.

Darnaast stond hij stil bij een aantal jubilarissen. Hij reikte de versierselen uit aan Peter Brands en Geert Jan van de Pol, beiden voor hun 10-jarig jubileum.

Hij noemde ook nog Werner Katee i.v.m. zijn 15-jarig jubileum, maar hij was niet aanwezig. De versierselen zullen hem uitgereikt worden door de president.

Lucien Barink hield een boeiend betoog over “cyber security en e-mail veiligheid”. Heel interessant en leerzaam.

Daarna reikte Cees Adriaanse de PHYMAMA-beker (wat staat voor Past Half Year Most Active Member Award) uit aan Gerrit Tiemens. Laatstgenoemde nam de beker met sprakeloosheid van verbazing in ontvangst.

De jaarrekening 2021-2022 werd vastgesteld en goedgekeurd, met dank aan de penningmeester, Bert Hageman.

Aan het eind van de bijeenkomst hebben wij afscheid genomen van Peter Brands. Hij gaat onze club verlaten.