17/01/2023

Door een aantal leden van de Lionsclub Arhem Arentheem werd net voor de kerstdagen vrijwillig meegewerkt aan de het voorbereiden, koken en serveren van een viergangen diner in de SiZa locatie De Buitenplaats in Arnhem. Voor ruim tachtig aanwezigen werd een heerlijke maaltijd gemaakt. Opgeluisterd door zang en muziek van het Philala koor Oleee genoten de deelnemers met volle teugen in het in kerstsferen omgetoverde restaurant.

Naast deze bijdrage werd door Lionsclub Arnhem Arentheem ook besloten een eenmalige gift te schenken aan Vitanos. De president van de Lionsclub, Henk Sprukkelhorst, overhandigde onlangs een cheque van €500,00 aan de voorzitter van de stichting Vitanos, Anke Lunenberg.

Met dit bedrag kunnen extra activiteiten worden georganiseerd door Vitanos bij de wijkdiners in Arnhem.

Ook in 2023 zullen deze wijkdiners in de verschillende wijken in Arnhem door Vitanos worden gehouden. Meer informatie hierover is te vinden op de website www.vitanos.nl.

Sinds kort heeft de stichting Vitanos ook de Anbi-status, waardoor het aantrekkelijk kan zijn een gift te doen aan deze organisatie.

De voorzitter van Vitanos bedankte de Lionsclub Arnhem Arentheem heel hartelijk voor dit mooie gebaar.

Inmiddels is het persbericht ook verschenen in de Arnhemse Koerier.